Mijn Klacht:
We hebben een mail van U ontvangen, met daarin de vermelding van de Amino Setup Box + adapter niet heeft ontvangen.
Die van ons was stuk, en daarvoor een nieuwe gekregen.
De nieuwe apparatuur heb ik mogen ontvangen op 29-06 2016.
Het terug sturen naar U toe is gedaan op;05-06 2016 / tijd 14.46.
Heb de rekeningen hier thuis, het is gepost bij de Bruna winkel.
Nu kreeg ik in Uw brief te lezen dat het gestuurd moest worden naar Fiber Nederland;
Witboom 2
4131 P.L
Vianen.
Ik heb het terug gezonden naar Fiber Wiltonstraat 35 3905 K.W.in Veenendaal.
Dus et is wel degelijk naar Fiber terug gezonden.
Waar de fout dan zit weet ik niet, maar neem toch aan dat de bedrijven van Fiber dan wel direct elkaar daar van op de hoogte stellen.
Hoop dan ook U hiermede van dienst te zijn geweest.
Verblijf ik met vriendelijk groet.
M.Westerbaan
Parkweg 109.
7772 X.S.
Hardenberg.
P.S; al mijn gegevens e-mail adres is; lightning46@live.nl
wachtwoord is; quincy2010
Datum; aangesloten;25-03-2014
Klantnummer;FP531271.
Gewenste Oplossing:
We zijn tevreden over Fiber, maar het boven omschreven zou ik toch graag opgelost zien.
