Klacht: terug zenden / omruilenAmino 140 Setup box

op 08 augustus 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een mail van U ontvangen, met daarin de vermelding van de Amino Setup Box + adapter niet heeft ontvangen.
Die van ons was stuk, en daarvoor een nieuwe gekregen.
De nieuwe apparatuur heb ik mogen ontvangen op 29-06 2016.
Het terug sturen naar U toe is gedaan op;05-06 2016 / tijd 14.46.
Heb de rekeningen hier thuis, het is gepost bij de Bruna winkel.
Nu kreeg ik in Uw brief te lezen dat het gestuurd moest worden naar Fiber Nederland;
Witboom 2
4131 P.L
Vianen.
Ik heb het terug gezonden naar Fiber Wiltonstraat 35 3905 K.W.in Veenendaal.
Dus et is wel degelijk naar Fiber terug gezonden.
Waar de fout dan zit weet ik niet, maar neem toch aan dat de bedrijven van Fiber dan wel direct elkaar daar van op de hoogte stellen.
Hoop dan ook U hiermede van dienst te zijn geweest.
Verblijf ik met vriendelijk groet.
M.Westerbaan
Parkweg 109.
7772 X.S.
Hardenberg.

P.S; al mijn gegevens e-mail adres is; lightning46@live.nl
wachtwoord is; quincy2010

Datum; aangesloten;25-03-2014
Klantnummer;FP531271.

Gewenste Oplossing:

We zijn tevreden over Fiber, maar het boven omschreven zou ik toch graag opgelost zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door quincy2010