Klacht: Terug storten van creditfactuur

op 09 oktober 2017 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 29 september een creditnota ontvangen en binnen 3 werkdagen zou het bedrag terug gestort worden op mijn rekening, echter het is nu 9 oktober en heb nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zou het op prijs stellen wanneer ze zich houden aan wat ze beloven. Dus ben tevreden wanneer het geld weer op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 11 oktober 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J. van de Klippe