Klacht: Terug storten van creditfactuur

op 09 oktober 2017 over Auping in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 29 september een creditnota ontvangen en binnen 3 werkdagen zou het bedrag terug gestort worden op mijn rekening, echter het is nu 9 oktober en heb nog steeds niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Zou het op prijs stellen wanneer ze zich houden aan wat ze beloven. Dus ben tevreden wanneer het geld weer op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Auping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Auping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Auping

Heeft op 11 oktober 2017 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J. van de Klippe