Klacht: Terug ontvangen retourkosten

op 09 februari 2018 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in December een jas bij modegram besteld.
Deze was niet naar wens dus ik heb contact opgenomen en hun zeiden dat t in december gratis retourzenden was. (heb screenshots van t chat gesprek)
Ik naar post nl en moest betalen €6.95.
Mocht ik toch moeten betalen bij het retour brengen zou ik het geld terug gestort krijgen.
Naar meerdere mails, berichten en chat gesprekken na 2 maanden nog niks ontvangen.
Te triest voor woorden, als je ze belt krijg je voicemail en al spreek je in wordt je niet terug gebeld.
Ik ben wel blij dat ik de jas met afterpay heb gedaan anders had ik ook vast naar dat geld kunnen fluiten.
Ps ik heb de bonnetjes nog van het retourpakket.

Gewenste Oplossing:

Als ik mn geld retour krijg en een gemeend excuus.
Dit is nl echt absurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arnellavangils