Klacht: Jas niet ontvangen

op 09 juli 2019 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half mei 2019 een jas besteld, Ik heb een mail had van orderbestelling, en een mail ontvangen op 26 mei dat de jas werd verstuurd. Wel geen track en trace.. ontvangen via mail, zoals werd beweert dat ik dit binnen de 48 uren zouden krijgen. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen jas ontvangen! je kan geen contact leggen met dit bedrijf. al vele mails en chats verstuurd, maar geen reacties! Ik had al betaald voor de jas, maar tot op heden nog geen gekregen.. Gisteren zie ik dan dat de site is geschorst! en nu… ?? Geld weg, en geen jas..

Gewenste Oplossing:

Graag de jas natuurlijk, indien niet, mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maite Cappelaere