Klacht: Terug betaling van decathlon

op 10 november 2016 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Geachte; ik heb op 15 sept 2016 een atb fiets online gekocht bij decathlon steeds problemen met de fiets kwa voorvork eerst gebeld nou meneer we sturen u een nieuwe fiets op week later nieuwe fiets week later zelfde probleem met de nieuwe fiets als de oude fiets weer met de voorvork weer contact gehad met decathlon ja meneer we sturen u een nieuwe en beter voorvork op ik zij okey is goed 1,5 week later nog geen voorvork dus maar weer gebeld ja menneer er is iemand ziek geworden we sturen u nu een voorvork op uit een fiets uit de winkel is ze oke wanneer heb ik die 2 dagen later oke maar had hem dan ook 2 dagen later dus weer lekker fietsen in de bossen maar de voorvork is toch niet goed en mar weer gebeld met decathlon was op zondag oke meneer dat is niet zo mooi we kunnen u nog een nieuwe fiets sturen of u aankoop bedrag terug storten ik zeg okey doe dat maar heb er geen vertrouwen meer in dus maandag stonden er twee bezorgers aan de deur die de fiets kwamen halen dus gelijk met decathlon gebeld wanneer kan ik het geld verwachten dus 2 medewerkers van decahlon zeggen eind van de week heeft u het op de rekening is okey en toen nog via de chat contanat gehad met deacthlon en weer 2 medewerker zeggen het duurrd 14 dat het weer op de rekingen staan dus ik maar wer bellen en wil dan nu ook duidelijkheid wanneer kan ik mijn geld terug verwachten o we gaan even kijken meneer eind van de week staat het oo u rekening het is woensdag terug gestort dus normaal hen ik 1 dag het op mijn rekening staan dus vandaag maar weer gebeld ik heb nog geen geld van jullie op mijn rekening staan mevrouw o ik ga voor u kijken meneer o het duurt tot volgende week denk woensdag ik wat is het nog 3 zeggen dit 2 zeggen dat en 1 zegt dat ik wil eind van de week mijn geld op de rekening

Vrijdag 11-11-2016 mijn aankoop bedrag op de rekening ze kijken maar hoe ze het gaan doen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha