Klacht: Terug betaling betaalde mobiel

op 11 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Telefonisch abonnement afgesloten voor mobiel. Op mail stond alles goed. Toen mobiel kwam moesten we 129 euro betalen ipv 209 euro wat we al vreemd vonden. Toen bleek er een verkeerd abonnement bij de mobiel te zitten. We moesten de mobiel retour sturen. Op 9 mei bevestiging gehad dat de mobiel goed ontvangen was. 129 euro zou terug gestort worden. Niet dus…..na heel veel telefoontjes, mails en klachten nog steeds niets terug. Medewerkers sturen je van het kastje naar de muur. Weten zelf niet waar ze over praten. De een zegt dat het terug gestort moet worden binnen 10 dagen, de ander binnen 2 weken of 6 weken en een ander zegt weer dat het 8 weken is. Die zijn ook al verstreken en nog steeds niets. Klacht ingediend 4 juli nav een enquete, zou binnen 2 a 5 dagen hier van horen. Niet dus. Ik heb een medewerker van KPN aan de lijn gehad die zei dat ze zo lang doen over terugstorten vanwege de rente die zij dan ontvangen. Ik vind het schandalig en absoluut niet klantvriendelijk.

Als ik eindelijk mijn geld terug krijg met hopelijk een excuus.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. van Veenendaal