Klacht: Terug betaling

op 16 augustus 2016 over Planet sports in de categorie Sportwinkel

Al 5 weken bezig met het terug krijgen van mijn geld na een terug gestuurd artikel. Na 2 weken maar eens gebeld waarom ik nog niks had gehoord. Volgens het bedrijf was het niet bij hen aangekomen. Moest nog maar een week wachten. Na een week weer gebeld was nog niks aangekomen. Kreeg te horen dat het nog niet binnen was. Na controle van de track en trace bleek dat het 2 dagen na verzending gewoon bij hen was binnen gekomen! Weer gebeld kreeg nu te horen dat ik het bonnetje van het postkantoor in moest sturen. Kreeg na 1 week een mail dat het geld binnen 5 en 8 dagen zou worden terug gestort. Na 2 weken nog geen geld terug gestort. Weer gebeld. Er werd toen gezegd dat als je de mail binnen krijgt van dat het geld terug gestort wordt je zelf contact op moet nemen. Staat niet in de mail!! De reden die ze opgaf was dat ze het bedrag handmatig moeten crediteren. Nu een week verder en nog geen geld terug. Als het morgen niet op mijn rekening staat ga ik aangifte doen. Mijn advies bestel NOOIT iets bij dit bedrijf. Zijn een onprofessioneel bedrijf.

Als ik binnen afgesproken termijn mijn geld terug krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Planet sports

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Planet sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Timjelbeer