Klacht: terug betaling

op 22 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

September 2013 heb ik een bestelling gedaan bij bonprix die ik direct betaald heb. Uiteindelijk de nodige dingen weer geretourneerd waardoor ik nog bijna 100 euro terug moet ontvangen van bonprix. Na 4 weken wachten gebeld met de klantenservice. Geld was terug gestort op een andere rekening (niet mijn rekening) De financiële afdeling zou dit voor me uitzoeken en dan zou ik mijn geld gestort krijgen. Ondertussen zijn we 4 maanden verder, heb ik 6 keer telefonisch contact gehad met de klantenservice met 6 keer hetzelfde verhaal (ik geef het door aan de financiële afdeling en dan moet het geld binnen 10 werkdagen op uw rekening staan) en nog steeds mijn geld niet!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld zo snel mogelijk terug gestort op MIJN rekening + 30 euro extra kosten voor gebruik van mijn telefoon en mijn vrije tijd tijdens bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerjanne1983