Klacht: terug betaling

op 14 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7-12-’13 heb ik een pakje laten ophalen door post nl, die met iDeal was betaald.
Meerde malen telefonisch contact gehad met de klantenservice wat betreft de terugbetaling van €39,99 op mijn rekening.
De eerste keer is mij verteld dat het wel 2 weken kon duren voordat het pakketje bij hun binnen was, wat ik wel heel raar vind.
De tweede keer, alweer 2 weken later was er nog steeds niks bekend en moest ik geduld hebben.
op 30-12-13 kreeg ik te horen dat het bedrag al op 19-12-13 op mijn rekening bij was geschreven, wat dus helemaal niet klopte.
Er zou een “spoed” opdracht gemaakt worden en alles zou heel snel in orde zijn, ze werd mij verteld.
Helaas, want op 3-1-’14 was er nog steeds niks bij geboekt,waar ik weer heb moeten bellen met ze en er is mij gevraagd een kopie van mijn afschrift te maken en door te mailen en weer kreeg ik te horen dat het met spoed geregeld zou worden.
Nu 11 dagen later is er nog steeds NIKS gebeurd!!!!!

Zodra het bedrag niet op zeeeer korting termijn op mijn rekening word gestort ben
ik genoodzaakt op verdere stappen te ondernemen.

de consumentenbond is al ingelicht!!

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van €39,99 en een compensatie voor mijn telefoonkosten (nutteloos)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jessiii1