Klacht: terug betalen na maanden lang geld van mijn rekening halen zonder dat ik het nummer ook maar ken,

op 17 mei 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Er is maanden lang geld van onze rekening gehaald, zonder dat ik het nummer ken, wij hebben, internet plus bellen van KPN en interactieve tv en 4 mobile nummer maar er werd er zo maar een abonnement afgeschreven waar we het bestaan niet van kennen, nu zou ik geld terug krijgen via Gabie Gorter, ( deze behandeld onze klacht) en zij en meerdere collega’s vertellen dat het al lang in orde is en goed bevonden is maar ik krijg maar niets, telkens word ik van het kastje naar de muur gestuurd, nu zou weer de 12e Mei de rekening binnen komen en daar zou het allemaal p moeten staan, maar weer heb ik geen rekening maar ook geen geld ontvangen. Ik ben ergens half April begonnen en heb nog steeds niets ik handen. ik ben er zo klaar mee dat wij er over aan het praten zijn om alles bij de KPN te stoppen,

Als het eindelijk eens gestort word want af schrijven kunnen ze wel.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door agenda16