Klacht: Terug betalen dubbel gedeclareerde bril bij de zorgverzekering

op 31 januari 2014 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

In september 2013 heb ik een bril aangeschaft kosten 109 euro, In december
Nog een paar lenzen, bij het declareren hiervan bij mijn zorgverzekering kreeg ik te horen dat ik over mijn budget heen was gegaan. Na telefonisch contact met mijn zorgverzekering bleek dat spacsavers de bril in september dubbel had gedeclareerd
Ik moest echter zelf contact opnemen met de winkel in Heerlen, daar ben ik keurig behandeld, en zouden alles doen om het geld zo snel mogelijk terug te storten naar mijn zorgverzekering, zodat ik mijn reeds zelf betaalde lenzen kon terug ontvangen. Dit is nu 5 weken geleden, en word zowel spacsavers in Heerlen, als ik door de klanten service van het kastje naar de muur gestuurd, beloofde zoals we bellen terug ( maar niet heus ) en bovendien zeer onvriendelijk te woord gestaan. Zoals vandaag vrijdag 31 januari 2014 s’ morgens gebeld met Heerlen keurig te woord gestaan, zij hadden nog steeds geen antwoord, zelf weer gebeld met klanten service , zouden het ( weer ) uitzoeken en me terug bellen ? 16 uur nog niemand gebeld dus zelf maar weer gebeld, ze hadden de gehele dag spacsavers Heerlen proberen te bellen ! Maar die namen niet op ? Ze hadden Heerlen mail gestuurd, En we moesten maar geduld hebben? Dus zelf maar weer gebeld naar Heerlen en zoals altijd gelijk iemand aan de lijn, niemand van de klanten service had gebeld en ook geen mail ontvangen. Mijn man , dochter en ik zelf zijn al jaren klant met de brillen en lenzen bij Spacsavers, maar de onvriendelijke behandeling van de klantenservice kan hier wel eens verandering in brengen

Met vriendelijke groet
Ilona van Tussenbroek
0612655844

Dat spacsavers zo snel mogelijk het dubbel gedeclareerde bedrag terug stort naar mijn zorgverzekering.

Specsavers

Heeft op 20 februari 2014 om 16:17 geantwoord

Mevrouw heeft, helaas, inderdaad erg lang moeten wachten totdat zdt haar geld terug gestort heeft gekregen, maar dit is inmiddels vorige week gebeurd. Mevrouw heeft de winkel ook laten weten dat dit inderdaad gebeurd is.

Bericht van Specsavers

3 jaren geleden - Mevrouw heeft inderdaad, helaas, erg lang moeten wachten totdat ze haar geld terug gestort heeft gekregen, maar dit is inmiddels vorige week gebeurd. Mevrouw heeft de winkel laten weten dat het inderdaad gebeurd is.

Bericht van Specsavers

3 jaren geleden - Dit is al opgelost. Mevr heeft inderdaad erg lang moeten wachten totdat zdt haar geld terugstortte maar dit is inmiddels vorige week gebeurd. Heb ook al bericht van de klant gekregen dat dat inderdaad zo is.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jurgenvt