Klacht: Tergend trage en treurige claim afhandeling

op 18 mei 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Na een claim ingediend te hebben over de diefstal van mijn mobiele telefoon die niet via internet kan maar persoonlijk in de winkel moet worden gedaan van een telefoon die ik bij de Phonehouse heb aangeschaft vanwege gewende service van Phonehouse met directe vervanging. Kreeg ik de melding dat zij niet kunnen vervangen want was al een ouder model. Verder gestuurd naar de verzekering Geek squad NL. Na ongeveer 2 weken eindelijk bericht.
De claim is niet volledig vanwege niet complete documenten. Phone House bleef in gebreke. Dus nu kon ik de documenten nogmaals sturen gewoon digitaal. Helaas weer 2 weken verder nog steeds geen terugkoppeling gehad. Dan nog maar eens bellen met Geek squad NL waarbij ik na 5 minuten de melding krijg uw claim is afgewezen.
Ja moet natuurlijk niet gekker worden. Waarvoor moeten mensen dan zoveel geld voor een verzekering betalen als zelfs diefstal claims afwijzen. Mijn advies neem nooit een verzekering op je telefoon via Phonehouse. Je betaald voor je telefoon meer verzekering als je Huis.

Wanneer de destijds verkochte service ook word waar gemaakt.
U krijgt direct een vervangend toestel bij schade, verlies of diefstal.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MB75