Klacht: Ten onrechte verwijderd uit alle basic fits

op 13 september 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste,

Naar aanleiding van de onvriendelijke aanspreking deze morgen in de fitness (basic fit, belgie, sint kruis)wilde ik
graag een klacht indienen. Het gaat hier over een werknemer die bij jullie werkt, die
Dana heet.
Deze morgen kwam ik naar de fitness en melde mij aan met mijn kaartje die digitaal
op mijn gsm staat. Met een app die “Fidme” heet waar al mijn klantenkaarten
opstaan. zonder probleem kwam ik binnen.

Toen ik gedaan had met fitnessen wilde ik mij terug afmelden. Maar toen werd ik
opeensafgeblaft als een hond: “Dat mag niet!!” waarop ik vriendelijk vroeg:
“excuseer?”. Maar ze bleef mij afsnauwen en zeggen dat ik niet mocht aanmelden
met een stom fototje die op mijn gsm stond. Ze beveelde me ook om het regelement
te lezen. Toen vroeg ik haar of ze haar klanten altijd zo onbeleeft aanspreekt en of
het eventueel mogelijk is om ergens een klacht in te dienen, antwoorde zij me alweer
met een kort onbeleeft antwoord: “U doet maar, ik zal ook een mail sturen om te
vragen om u abonnement stop te zetten!”

Ik train nu bijna 10 maand bij jullie dagelijks en heb steeds mijn kaartje in mijn
sportzak zitten. Maar omdat je het kaartje nu ook nodig hebt om af te melden (sinds
de verbouwing) vond ik het makkelijker om het om mijn gsm te zetten. Moest mij dat
deze morgen vriendelijk gevraagd geweest zijn zou er geen enkel probleem geweest
zijn.

Dit is niet de eerste maal dat ik zo aangesproken werd door haar en ben zeker ook de
enigste niet.
Ik lees op u website dat u verwacht van de werknemers dat ze moeten
beschikken over goede communicatieve vaardigheden en dat ze een klantgerichte
instelling moeten hebben. Laat het nu net dat zijn wat deze morgen en al de andere
dagen ontbrak.

Ik betreur het feit dat ik nu een dag later de toegang tot alle fitnessclubs ontzegt ben. Omdat u haar woord gelooft boven het mijne.

Ik voel mij zeer onrechtvaardig behandelt en ben misnoegt over heel de situatie.

Ik ben tevreden als ik terug mag gaan naar de basic fit en met excuses van Dana

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 september 2016 om 13:57 geantwoord

Beste Nicolas,

Bedankt voor je bericht.

De situatie is bekend bij ons en is besproken met de manager van de club.

Vanuit daar is er besloten om de toegang voor jou tot alle Basic-Fit clubs te ontzeggen.

Binnenkort zal jij een brief ontvangen waarin staat vermeld dat jij ontzegd bent en waarom jij ontzegd bent tot alle Basic-Fit clubs.

Als jij hier niet mee eens bent, kan jij eventueel een gesprek aangaan met de teamleider van de club.

Levi van Basic-Fit.

Heeft op 15 september 2016 om 09:45 geantwoord

Beste,

Vandaag heb ik jullie aangetekende brief ontvangen...

Die zegt dat de reden voor ontzegging te maken heeft met het bedreigen van jullie medewerker?!?

Ik vind het niet correct van jullie dat jullie mij zo veroordelen tot onruststoker.

Als vragen naar waar ik een klacht kan indienen bij jullie hetzelfde is bedreigen...

Dus bij deze wil ik zo snel mogelijk een gesprek met de teamleider...

Hopelijk krijg ik de gegevens van jullie want deze staan nergens op de brief.

Mvg

Bericht van Basic Fit

10 maanden geleden - Beste Nicolas, Bedankt voor je reactie. Helaas kan ik geen gegevens doorsturen van de desbetreffende teamleider. Jij kunt langs de club gaan en je melden bij de balie om eventueel een afspraak te maken met de teamleider. Met vriendelijke groet, Levi van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Fouss95