Klacht: Ten onrechte afschrijving op credit card tot drie keer toe!

op 15 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Na drie keer bij een internet booking te lezen gekregen dat de aanvraag door een technische storing was verwijderd.
Telefonisch geboekt op 12 juli 2016. Bleek dat de KLM drie keer het bedrag van iets meer dan € 2.000 had afgeboekt via reserveringen op mijn creditcard. Later bleek dat de KLM vijf pogingen had gedaan om het bedrag te reserveren!
Met een andere credit card betaald en toen de tickets ontvangen.
Na drie dagen bleek de reservering van meer dan € 6.000 op de credit card nog niet opgeheven te zijn, omdat de KLM dat niet had aangegeven aan de bank!
Op 15 juli contact over dit laatste feit. Men stuurt een email naar Toulouse, maar daar is het heel druk dus het kan nog wel een aantal dagen duren. En dat allemaal ten gevolge van een fout die men als KLM zelf heeft veroorzaakt.
het bellen naar de KLM geeft een gemiddelde wachttijd van 13 minuten, en dat was ook zo voor de Nice ellende, waarvan de spreker zei dat dat de oorzaak was van het lange moeten wachten.

Als op korte termijn van een dag de reservering wordt verwijderd.
Als ik schriftelijk excuses krijg voor de onjuiste handelwijze.
Als ik een ander blijk van excuses mag ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willy Valentijn