Klacht: Ten onrechte administratiekosten berekenen

op 15 augustus 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bonprix is er een ster in (Yvonne Kruyt) volgens mij bestaat ze niet eens, om de mails en de geschiedenis van de client niet goed of nauwelijks door te nemen.
Terwijl ik nog geld van hun tegoed had, gingen ze bij een ruiling 0,90 administratiekosten in rekening brengen, omdat het later betaald zou worden.
Als ze dat bij al hun cliënten doen, kunnen ze een aardige buffer opbouwen.
Ik vind dit stelen

Gewenste Oplossing:

Als de 0,90 teruggestort zijn op mijn PayPal rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rosa Loeffen, bij een ruilbestelling worden geen verzendkosten berekend. Wordt de ruilbestelling geplaatst met betaling na ontvangst dan worden hier
€ 0,90 administratiekosten voor berekend. De administratiekosten zijn uitzonderlijk in mindering gebracht. Aangezien de ruilbestelling met betaling na ontvangst is geplaatst zal de € 0,90 naar het ons bekende rekeningnummer worden verwerkt. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Rosa Loeffen