Klacht: Opgelicht maar toch nog 6 weken

op 11 januari 2013 over Temptation Dating in de categorie Datingsites

Dag,
Ook ik ben door temptation dating bedonderd.
Gelukking tussen haakjes, heb ik maar 2 maanden. Ik ben geinteresserd in leuke dames voor een serieuze date.
Ik ben eerst gaan kijken en zij weten de verleiding te maken zodat je denkt dat de persoon (die niet bestaat)jou mailed of reageerde echt is want die wilde graag contact met mij. (Persoon is ook nog wel online) BETAALD, GEREAGEERD EN DAAROP NOOIT IETS GEHOORD!! Die horen zo gezegd bij het plan der oplichting van Temptation Dating.
Ik heb wel op 60 mensen/dames gereageerd en op 2 kreeg ik mensen die zeggen dat ze a)uit Houten b)uit Goes kwamen. Het bleek dat dit scammers uit of Rusland of uit Ghana waren…etc etc. Verder heb ik reacties vam mannen gekregen omdat de/hun software niet goed schijnt te zijn.
Midden in de nacht krijg je reacties van de/1 zgn geinteresseerde binnen. Het maakt niet uit wie het is ven mooi tot zelfs helemaal niet aantrekkelijk, je krijgt gewoon geen/nooit reactie.
Er zouden +/- 375 duizend leden zijn. maximaal wat je te zien krijgt is 4-500. en bij veranderen van instellingen bijna altijd dezelfde mensen, of wat daarvoor door gaat.
Ik ben dus letterlijk genaaid door een stelletje zakkenvullers die gebruik hebben gemaakt van emoties, en dat er ergens een is geweest die iets, maar niet goed, kon schrijven om op het net een website te maken. Ik hoop dat er ergens iemand iets kan doen aan deze situatie!!!!
Dit gedrag/situaties moet stoppen desnoods door de staat.

Sluiten (wettelijk) van de website's per direct en dat ik tenminste 50% van mijn geld terug krijg.tw: 39,75 Euro.
En dan per direct uitschrijven inclusief uit de database van deze zwendelaars.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Temptation Dating

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Temptation Dating nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door seecaudio