Mijn Klacht:
Naar aanleiding van mijn bestelling is er telefonisch contact met mij opgenomen ivm een foutief creditcardnummer. Ik heb telefonisch aangegeven dat mijn bestelling geannuleerd kon worden en dat ik een nieuwe bestelling online zou plaatsen en via iDeal meteen zou betalen. Dit heb ik dan ook gedaan.
Ik heb in de tussenliggende periode niks van het bedrijf gehoord. Ook niet dat de bestelling later geleverd zou worden. Dit is op geen enkele wijze richting mij gecommuniceerd, waardoor ik er vanuit gegaan ben dat de bestelling (zoals telefonisch besproken) geannuleerd zou zijn.
Vervolgens werd een maand later wederom een pakketje afgeleverd. Blijkbaar is mijn pakketje nooit geannuleerd en later afgeleverd ivm bestelling bij de leverancier. Het bedrijf vindt nu dat ik moet opdraaien voor retourkosten doordat zij verzaakt hebben mijn eerste bestelling te annuleren.
Gewenste Oplossing:
Het bedrijf kan het pakketje komen ophalen en ik betaal geen retourkosten. Zo niet, dan zal ik verdere stappen ondernemen.