Klacht: bestelling wat ik heb terug gestuurd

kattie op 22 januari 2013 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

ik had voor mijn moeder die in een verzorgingstehuis woond een overtrek besteld bij TEMPS L ,maar het was niks heel dun en schoof weg meteen terug gestuurd ,maar na een tijdje kreeg ik een brief dat ik het dubbelle moest betalen ,ik heb geschreven (BELLEN IS VEEL TE DUUR JE KRIJGT OOK AAN delijn )nou ja bewijs op gestuurd ,z,zelfs een mail van hun gekregen dat het in orde was ,en nu krijg weer een brief met dreiging van een incasso buro ,heb ik een keer daar wat besteld tweekeer verzendkosten betaald ,en nog zoi,n brieven ,ik kan daar niet tegen

dat ze mij met trus laten ,mij niet meer lastig vallen ik zal daar nooit meer wat bestellen

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Temps L

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Temps L over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Temps L nog niet in behandeling is genomen.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Temps L

Heeft op 26 september 2013 om 16:03 geantwoord

Kosten zijn inmiddels weggeboekt.

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Temps L beoordeeld.

kattie

Heeft op 26 september 2013 om 17:36 geantwoord

voor mij nooit meer

Alle klachten die gemeld zijn door