Klacht: temperatuur in vliegtuigen van Baltic Air

op 21 september 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Betreft vlucht KL 3092 van 16 september 2016

Temperatuur in vliegtuigen van maatschappij Baltic Air. Hoge temperatuur om verkoop van frisdranken te bevorderen? Iemand met temperatuurapp. op telefoon. Eerste uur van vlucht 30 graden C. Passagiers zaten zwetend in hun stoelen, wapperde zich met papier koelte toe. Na aandringen van 5 passagiers aan crew, ging temperatuur na 1 uur van 30 graden naar 25 graden. Maar er moest wel dringend beroep gedaan worden op de crew.

Dat uw Baltic Air op hun verantwoordelijkheid aanspreekt. Ik had al eerder de hoge binnentemperatuur opgemerkt, maar ik had hiervoor geen bewijs. Op vlucht KL 3092 (uitgevoerd door Baltic Air) was dit bewijs er wel. Ik vlieg al 10 jaar met KLM (vluchten uitgevoerd door Baltic Air).

Wilt u uw klanten behouden, zorg ervoor dat er geen 'koppelverkoop' ontstaat tussen frisdranken en binnentemperatuur vliegtuigen Baltic Air. Goedkoop wordt dan duurkoop.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marisca Hoop