Klacht: Telkens afgebroken wieletjes van Eetkamerfauteuils van 500 euro per stuk!!!

op 22 november 2018 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Anderhalf jaar geleden heb ik 8 eetkamerfauteuil gekocht voor 500 euro per stuk. In 2 jaar tijd zijn er 3 van de 8 stoelwielen meerdere malen afgebroken. Telkens komt er een moneur om de schade te bekijken en te repareren. Ik heb de laatste keer verzocht naar een passende oplossing. Mij werd beloofd om ook een passende oplossing te krijgen. Weer is er een monteur langsgekomen om de afgebroken wieletjes terug te plaatsen. Een oplossing die ik zelf ook kan uitvoeren. De klantencervice geeft aan niets aan het probleem te kunnen doen. Als de wieletjes afbreken moet ik gewoon weer bellen en een dag vrij nemen zodat een monteur deze weer komt repareren. Dit verwacht je niet van Goossens.

Passende oplossing voor het probleem en niet telkens een monteur sturen om de wieletjes erop te schroeven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Goossens

1 jaar geleden - Beste heer Moosavi,Hartelijk dank voor uw melding op klacht.nl Mijn excuus voor het feit dat u heeft moeten reclameren. Ik zie dat er telefonisch contact is geweest met mijn collega en de stoelen op dit moment in orde zijn. In deze wil ik u aangeven dat mocht het probleem zich opnieuw voordoen met de stoelen dat wij in actie komen en u een passende oplossing aan zullen dragen.Met vriendelijke groet, Goossens Wonen Slapen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pmoosavi