Mijn Klacht:
Telfort heeft een update en ik kreeg een nieuw kastje.
de monteur ging weg met de mededeling over een uurtje werkt het.
Nu dagelijks bellen en loze terugbel beloftes en de meest gekke smoesen nog steeds niet.
Als ik een status update vraag dan is het enige wat ik krijg we zijn er mee bezig. als ik zeg waar mee dan want ik hoor dit al weken dan word men boos omdat ik geen flauw idee heb hoe het werkt bij telfort. en dat we zijn er mee bezig een duidelijke probleem beschrijving is. en dat als ik blijf zeuren ze op gaan hangen. Dus ik accepteerde dat niet en werd de hoorn er op gegooid. (ps ik kan dit bewijzen heb alle gesprekken opgenomen. en ja heb dit medegedeeld ) dus weer terug gebeld en kreeg ik weer een discussie. ze hebben hem weken laten liggen zonder er naar te kijken en als je dan 6 x op een dag beld dan doen ze er ook iets mee en gaat de 5 werkdagen sla in.
Aangezien het nog steeds niet was opgelost weer gebeld en toen werd er gezegd we gaan hem aanmelden en dan heeft u te maken met 5 werkdagen sla en u zult dus geduld moeten hebben.
NEE ik heb geen geduld meer. Ik heb alle olympische spelen al gemist.
Gewenste Oplossing:
Als ik iemand te spreken krijg met enig gezag. want ik krijg niemand te pakken. dan dat de associale medewerkeres zijn excuses aanbied. en dat mijn tv en internet werkt. op kort ter mijn. en tot slot dat de financiele vergoeding die keer op keer beloofd is (aangezien het de schuld van telfort of een van hun onderaannemers is) vele malen hoger is dan verwacht.
met vriendelijke groet
Johan
