Klacht: Telfort komt afspraken niet na

op 17 april 2019 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al een hele poos had ik last van internet dat steeds weg viel en omdat ik ook graag formule 1 wilde kijken heb ik besloten over te stappen naar Ziggo.

Hierop werd ik gebeld door de Telfort overstap service met de vraag of ik in ruil voor een mooie aanbieding toch wilde blijven.
Zij hebben mij het volgende aangeboden:

Sneller internet (100 mbs)
Nieuwe apparatuur
Nieuwe afstandsbediening
Ziggo Sport
Eerste 8 maanden 35 euro per maand daarna 44 euro per maand

Dit vond ik een prima aanbieding dus ben hiermee akkoord gegaan.
Nu kreeg ik na een week ongeveer een mail van Telfort met mijn nieuwe abonnementcontract.

Hier stonden heel andere bedragen in dan telefonisch was afgesproken. Hierop heb ik Telfort gemaild om verhaal te halen.

Zij doen dit af als miscommunicatie en laten nu al een week niets meer van zich horen.

Ook de apparatuur die ik 11 april zou binnen krijgen is nog steeds niet binnen.

Voor mij is het vertrouwen in Telfort dus volledig weg.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Telfort zijn afspraken na komt en excuses aanbied

Bericht van Robin van Klacht.nl

18 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Alle klachten die gemeld zijn door MaartenK87