Klacht: Telfort heb een fout gemaakt

Gundamarrow op 11 juli 2018 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb internet plus belen. Waarvan ik de eerste 6 manden gratis het pakket heb waarvan ik alleen het bellen moest betalen. En nou. Zie ik ineens dat ik al die manden teveel heb betaald omdat ze een fout hebben gemaakt om ze het net anders om hebben gedaan dat ik het pakket moet betalen en het bellen. De eerste 6 manden gratis hat. Wat niet zo is ik heb op 15 jan om half 4 met Annelies het afgesloten en ik hoop dat jullie het gesprek terug luisteren.
Ik meld deze klacht hier omdat ik geen 50 euro wil betalen dat je voor een klacht moet betalen en dan kannen ze nog alle kanten op dat ik die 50 euro kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

gewoon als het opgelost word en dat ze het in behandeling willen nemen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gundamarrow