Klacht: samsung galaxy S2

estherolij op 02 februari 2013 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Goedendag,

Ik ben een 2-jarig abonnement aangegaan met een samsung galaxy S2 die jullie afgelopen november aanboden.
Het abonnement zou 24 januari ingaan en dat is ook gebeurd.
De verkoper in de winken attendeerde mij erop dat ik mijn oude sim kaartje in het samsung toestel zou kunnen doen totdat mijn abonnement zou ingaan. Ik heb het toestel als kerstcadeau aan mijn man gegeven. Het toestel heeft het nog geen 2 weken zonder problemen gedaan. Het begon met dat we het toestel ’s ochtends niet aankregen, we moesten eerst de batterij eruit halen en daarna ging het toestel pas aan. Na een week hielp het eruit halen van de batterij ook niet meer, het toestel ging helemaal niet meer aan.
Het toestel is 16 januari opgehaald door een monteut voor reparatie.1 februari is het toestel weer bij ons thuisgebracht. Het toestel ging aan en heeft het de hele avond goed gedaan. De volgende ochtend (2 feb.) ging het toestel opnieuw niet aan. Ik heb weer de klantenservice gebeld en maandag 4 feb. wordt het toestel weer opgehaald voor reparatie. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van een nieuw toestel.

E. Olij
Hoekschewaardplein 15
1025NX Amsterdam
0206369811

Ik zou graag een andere Samsung galaxy S2 willen hebben

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door