Klacht: Telfort Storing internet signaal

op 14 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb steeds last van signaal valt steeds weg , paar keer contact gezocht met klanten service en krijg netjes een bericht terug en beleefd ook maar war het eigelijk om gaat laat op zich wachten want Telfort wil graag centjes verdienen op de 0900 nr die ik niet eens kan bellen met mijn prepaid nr en heb dat ook aangegeven dat ik de klanten service niet kan bereiken op die 0900 nr en ik word nog altij door verwezen naar die nr . Wat is het nu eigenlijk moet Telfort nou wel contact opnemen met de klant op moment dat ze weten dat er wat aan de hand is met hun eigen product ? Of veroorzaken ze zelf zulke storingen om zelf beter van te worden ik begrijp er niet veel van meer klanten service Telfort krijgt van mij een 0 en complimenten voor Telfort verkoop service die doet het prima . Maar op moment dat je klant wordt dan heeft Telfort verkocht maar je hebt nix . Ik zal het nog paar dagen geven en anders stop ik die abonnement ik laat zoiezo niet dubbele aan mij verdienen . Dan maar geen internet . En bedankt Telfort voor de ellendige internet verbinding en instructie mails M.V.G

Storing graag verhelpen en mij niet steeds bedanken voor het gebruik van Telfort diensten en vervolgens door verwijzen naar 0900 nr

Alle klachten die gemeld zijn door souffian