Klacht: Teleurgesteld in afhandeling klachten

op 24 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In augustus 2015 een Samsung Smart TV gekocht. Sinds een paar weken zitten er licht vlekken onder in het beeldscherm. Mijn garantie is 6 maanden geleden verlopen, dus ik heb contact opgenomen met jullie klantenservice en mijn gegevens doorgegeven. Daarvan heb ik van de Repair afdeling een prijsopgave gekregen waar ik niet tevreden mee ben. Onder coulance regeling konden ze de reparatie uitvoeren voor 200€. Dis vind ik een hoog bedrag. De bruto kosten van de reparatie zijn rond de 500€, daar kan ik een nieuwe TV van komen, maar ik mag er toch van uitgaan dat een TV probleemloos langer dan 2½ jaar meegaat, dus daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb deze klacht ook al neergelegd bij Radar omdat ik dit een beetje een dure TV vind worden.

Ik zou tevreden als de reparatie kosteloos of voor een veel lager bedrag zou worden uitgevoerd. Ik mag er toch van uitgaan dat een Samsung TV langer meegaat dan 2½ jaar. Ook vind ik als de bruto reparatie net zo duur is als een nieuwe TV je voor dat geld ook een nieuwe TV kan geven. Daar zou ik ook nog wel in mee kunnen gaan. Wij hebben thuis meerdere Samsung apparaten zoals tablets, telefoons, daar zijn we tevreden mee, maar nu met deze TV zijn we teleurgesteld.
Ik heb de prijsopgaven hieronder geplakt.

Johannes matze

Verpakking : Geen
Toebehoren :
Probleem/klacht : vlekken in beeld
________________________________________
Werkzaamheden : Het LCD panel dient vervangen/hersteld te worden. Kosten zijn op basis van coulance Samsung.
Kosten werkzaamheden :

Coulance van Samsung - € 253,27
Totaal € 165,29
BTW 21% € 34,71
Totaal incl. BTW € 200,00

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Camlux