Klacht: Teleurgesteld

op 03 augustus 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30-08-2015 hebben we een bank, een hocker en een fauteuil bij Goossens gekocht.Nog geen 2 jaar oud.
Ons is gevraagd of wij de bank, fauteuil en de hocker willen laten behandelen met een speciale Aangezien alle 3 van stof zijn, hebben we hierin mee ingestemd.

Tot onze verbazing na bijna 2 jaar de bank; en de fauteuil er niet uit ziet.

Vlekkenspray hebben we ook gekocht en bij een vieze plek netjes gebruikt, zoals de beschrijving aangeeft.

Het is echt niet meer leuk om te zien dat als men de bank ergens schoonmaakt, gele plekjes te zien zien bij het opdrogen.

In mijn beleving voldoet absoluut niet aan onze eisen.

We zijn zwaar teleurgesteld.

In totaal hebben we een bedrag van 3200 euro betaald. En zitten elke dag tegen een vieze bank aan te kijken, die net nog geen 2 jaar oud is. Terwijl ons is beloofd dat de bank behandeld is met een vlekkerbeschermer.

Hoe kan dit???

In mijn beleving hoort het niet.

Ik wil graag een afspraak met u maken om te kijken hoe we dit kunnen op,ossen onderling.

Gewenste Oplossing:

Als we uitkomen hoe dit op te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A. van Son,

Wat vervelend om te horen dat de vlekken niet goed verwijderd zijn. Inmiddels zie ik dat er vorige week een mail is gestuurd naar protexx met de vraag om contact met u op te nemen, dit voor het maken van een afspraak om de vlekken te verwijderen.

Met vriendelijke groet,
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kontentu