Klacht: Telegraaf komt toezegging niet na

op 28 april 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Bij herhaling ontvangen wij de Telegraaf niet. Soms krijgen we de IJmuider courant. De klacht wordt simpel afgehandeld door het abonnement met 1 dag te verlengen.
Daarop heb ik mijn klacht hier geplaatst. Ik werd gebeld door de Telegraaf met de toezegging dat ik de kosten van aanschaf van de zaterdagkrant met directe ingang op mijn rekening gestort zou krijgen. HELAAS IS DAT TOT OP DIT MOMENT NOG STEEDS NIET GEBEURD, BLIJKT DUS EEN LOZE TOEZEGGING TE ZIJN.

Als ze hun toezegging doen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 april 2016 om 12:34 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Meijer,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is om de verkeerde krant te ontvangen. U bent immers op De Telegraaf geabonneerd, dus rekent u ook op een dagelijkse ontvangst van deze krant.

Normaliter compenseren wij een niet bezorgde krant met het verlengen van de huidige betaalperiode met een dag extra. Echter hebben wij in uw geval bij hoge uitzondering besloten om het bedrag dat u besteedt heeft bij aanschaf van de krant te crediteren. Dit betekent niet dat het bedrag teruggestort wordt, maar dat dit bedrag in mindering wordt gebracht op uw volgende factuur. Dit zal dan ook zeker te zien zijn op uw volgende afschrift.

Indien anders met u gecommuniceerd was, bieden wij u onze excuses aan hiervoor.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door F.Meijer