Klacht: Telegraaf is Compleet de weg kwijt.

op 07 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Een persoonlijke ervaring, met betrekking tot roken, wordt niet geplaatst door de Telegraaf. Blijkbaar is alleen de mening van de Telegraaf belangrijk, en willen ze hiermee WEER een gekleurd verhaal brengen. Mijn ervaring, dat ik ruim 25 jaar heb gerookt (1,5 tot 2 pakjes van 25 sigaretten per dag) en dat ik na 10 jaar gestopt te zijn, bij een zeer uitgebreid onderzoek de vraag kreeg van de behandelend arts ” U heeft zeker nog nooit gerookt? Uw longen zijn zo mooi schoon….. Ik geloof dat het pech is als je longkanker krijg, en dat niet iedere roker longkanker krijgt, en dat OOK niet rokers longkanker kunnen krijgen. Deze persoonlijke ervaring komt er bij de Telegraaf dus niet door de screening, en wordt afgewezen voor publicatie….. SNAPT U HET NOG?…..

Als Telegraaf stopt met Censuur

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 09 mei 2016 om 08:28 geantwoord

Geachte heer Nobel,

Bedankt voor uw bericht.

Omdat wij graag de ervaringen en suggesties van onze abonnees mee willen nemen in onze bedrijfsvoering, zullen wij uw opmerking wederom registreren.

Wat u aankaart is echter al diverse malen contact met u over geweest. Een andere reactie dan die eerder gegeven is, kunnen wij u helaas niet bieden.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

ER- De Telegraaf

Heeft op 09 mei 2016 om 08:51 geantwoord

Klachten worden Niet opgelost door Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door fransnobel