Klacht: Telefoonstoring

op 18 januari 2014 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan sinds augustus 2013 geen gebruik maken van mijn telefoon. Hierover heb inmiddels meerdere mensen bij XMS gesproken maar helaas is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik heb uren aan de telefoon gezeten (met mijn mobiel uiteraard) wat mij ontzettend veel geld heeft gekost. Ik ben zelfs een keer een uur in de wacht gezet waarna ik vervolgens niemand meer aan de lijn kreeg! Ik heb toen met mijn vriends telefoon gebeld (intussen met mijn eigen mobiel nog niet opgehangen) met de vraag of iemand na kan gaan wie mij in de wacht heeft gezet en dat ik met mijn andere telefoon nog steeds wacht zodat die persoon mij verder kan helpen. Een medewerkster vertelde dat ze dat niet kon zien en vroeg of zij mij kon helpen. Ik werd kwaad! Ik heb het probleem al zo vaak moeten uitleggen, net een uur geleden nog en dan nu weer?!?!
Na een paar dagen weer gebeld, weer uitgelegd wat het probleem was. Namelijk dat volgens mij het telefoonkastje niet meer werkt. Er branden geen lampjes. Het lag volgens deze medewerker aan een kabeltje en zou er 1 opsturen. Nou het is nu januari 2014 en heb geen kabeltje ontvangen en mijn telefoon werkt nog steeds niet!!! Ik ben het helemaal zat!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als XMS er alsnog voor zorgt dat ik weer gebruik kan maken van de telefoon. Daarnaast wil ik over de periode augustus 2013 t/m het moment dat de telefoon weer werkt, geld terug.
XMS had ook contact op moeten nemen met de vraag of e.e.a. nu opgelost is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Akani, Het probleem wordt vermoedelijk veroorzaakt door een deels kapotte adapter. Wij zorgen ervoor dat er een nieuwe adapter uw kant op komt. Wij horen graag of dit het probleem voor u verhelpt. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rachida

3 jaren geleden - Gisteren (29 januari 2014) heb ik dan eindelijk een nieuwe adapter ontvangen. Waarvoor mijn dank. Dit was inderdaad het probleem want de telefoon werkt weer. Echter heb ik nog geen reactie gekren op mijn andere vraag, namelijk: vergoeding van de kosten over de periode augustus 2013 tot 29 januari 2014. Graag ontvang ik alsnog een reactie.

Bericht van XMSNET

3 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw Akani, Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u weer gebruik kunt maken van onze telefoniedienst. Vergoeding U vraagt ons voor een vergoeding omdat u geen gebruik heeft kunnen maken van onze telefoniedienst. Wij zullen als vergoeding 1 maand abonnementskosten in mindering brengen op de volgende factuur. Met vriendelijke groet, Sophie XMS Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 30 januari 2014 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Akani,

Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij dat u weer gebruik kunt maken van onze telefoniedienst.

Vergoeding
U vraagt ons voor een vergoeding omdat u geen gebruik heeft kunnen maken van onze telefoniedienst. Wij zullen als vergoeding 1 maand abonnementskosten in mindering brengen op de volgende factuur.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Heeft op 04 februari 2014 om 20:55 geantwoord

Ik ben tevreden met de oplossing en de snelheid waarmee XMS het probleem heeft opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van XMSNET beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachida