Klacht: telefoonreparatie

op 30 april 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 april heb ik mijn telefoon Samsung S4 naar de Vodafone winkel in Bergen op Zoom gebracht om hem te laten maken. Ze hebben mij specifiek verteld dat het tussen de 5 a 10 dagen gaat duren. De medewerkers hebben mij verteld dat ze hem moeten opsturen om er naar te gaan kijken. Ik kreeg netjes een mail binnen zodat ik via track & trace de vorderingen kan volgen. Op 14 april staat erop prijsopgave verzonden, maar daarna heb ik verder niks meer gehoord of gelezen. Daarna op 22 april staat er een bericht op van herinnering prijsopgave verzonden en weer heb ik niks gehoord. Dus ben ik zelf maar gaan bellen naar alle klantenservice nummers en naar Dynafix. De nummers die ik bel zijn niet alleen gratis klantenservice nummers. Dynafix bijvoorbeeld is een 0900 nummer en ook 0800 nummers. Want ik wil graag weten hoe het nou zit met mijn telefoon. Krijg ik eindelijk iemand van Dynafix te pakken en die vertelt mij dat de reparaties aan de telefoon niet onder de garantievoorwaarden vallen. Maar als ik vraag wat de kosten zijn, zeggen ze dat ik moet wachten tot Vodafone mij een mail stuurt of belt. Dus ik weer naar Vodafone bellen en word door verbonden naar bergen op zoom. Krijg ik ene NIels aan de lijn en die vraagt mijn nummer zodat hij me terug kan bellen. Maar tot mijn verbazing word ik helemaal niet meer terug gebeld. Eindelijk op 26 april krijg ik een mail terug van de vodafonecrew Boz. De schade van mijn telefoon valt niet onder de garantievoorwaarden. Dus ik krijg 2 keuzes voorgeschoteld of ik kan hem laten maken voor 390 euro of ik krijg hem terug gestuurd voor 37 euro. Na heel lang nadenken heb ik er toch voor gekozen om hem terug te laten sturen. Want een nieuwe Samsung S4 in de winkel is niet eens 400 euro waard. Krijg ik vanochtend een mail binnen van Vodafone dat mijn telefoon gemaakt is en toch nog onder de garantie valt. Daar zak mijn broek dan toch echt vanaf na 2 keer te horen te krijgen dat het niet zo is. En het ergste ook nog dat ik er 3 weken voor moet wachten door fouten van de Vodafone personeel in Bergen op Zoom. Dat spreek echt van misleidende informatie om te zorgen dat ik de 390 euro gaat betalen. Zo slecht ben ik nog nooit behandeld door Vodafone na 7 jaar lid te zijn. Als ik dit van tevoren wist had ik mijn telefoon nooit laten maken en nu ben ik ook van plan om mijn abonnement op te zeggen. Triest dat er zo met je eigen klanten wordt omgegaan.

Gewenste Oplossing:

Ik wil heel graag geld compensatie hebben voor het feit dat ze mij tot 2 keer toe hebben voorgeschoteld dat het niet onder de garantievoorwaarden valt. En dat ik 3 weken heb moeten wachten terwijl er specifiek staat in de mail 14 april prijsopgave verzonden. En de allerbelangrijkste dat ze mij hebben laten kiezen om 390 euro te betalen om mijn telefoon te repareren. Terwijl iedereen met een paar hersencellen weet dat het Samsung S4 in de winkel niet eens 400 euro waard is. Stel je voor ik heb ervoor gekozen om het bedrag te betalen. Dan weet ik zeker dat ik mijn geld kwijt ben geraakt en er nooit meer wat over zal horen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omegapower