Klacht: Telefoongebruik op toestellen; geen regels

op 10 mei 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Op dinsdagen train ik bij basic- fit aan de Vijfkamplaan Eindhoven noord.
Mensen gebruiken de toestellen om te trainen maar ook als zitplaats om iitgebreid muziek te luisteren, te appen enz. De regels de er voorheen waren zijn noet meer leesbaar aanwezig en de juffrouw achter de computer heeft er geen oog voor. Na aanspreken zegt ze dat ze andere dingen te doen heeft en het jiet ziet ….?
Mentaliteit van de mensen wordt minder maar mensen stop met die telefoon en gebruik hem niet in de sportschool.

Voorheen waren er oudere toezichthouders die overwicht hadden. Jong personeel voelt zich niet geroepen om mensen aan te spreken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 mei 2016 om 08:13 geantwoord

Beste T Fekken,

Bedankt voor je bericht.

Het gebruik van je telefoon is toegestaan in de club. Je mag enkel niet bellen. Ik begrijp dat het vervelend is als leden een toestel bezet houden door alleen op hen telefoon te zitten. Hier kunnen de medewerkers inderdaad wat van zeggen.

Ik zal je bericht doorsturen naar de managers van de club. Zij zullen dit intern bespreken met hen team. Nogmaals bedankt voor je bericht.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Tomtomtom23