Klacht: Telefoon wordt na afsluiting niet aangesloten vanwege een technisch probleem.

[email protected] op 04 juli 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Kwam erachter dat donderdag telefoon was afgesloten vanwege te late betaling rekening. Meteen betaald gebeld en telefoon zou donderdag 1445 uur weer werkend zijn.
Heel veel telefoontjes later en rotsmoesjes verder doet mijn telefoon het nog steeds niet en het is nu zaterdag 1630 uur.
Het elke keer maar een verhaaltje te horen krijgen, smoesjes moeten aanhoren en tijden doorkrijgen waarop opgelost zou moeten zijn heb ik er nu meer dan genoeg van. Op de vraag doorverbonden te worden met iemand die er verstand van heeft wordt niet gereageerd. Als er iets fout gegaan is zou je denken dat er excuses volgen en er alles aan wordt gedaan om het probleem op te lossen maar bij Vodafone niks van dit alles. Krijg het gevoel totaal niet serieus genomen te worden. Kan bijna niet bellen en gebeld worden en heb die telefoon gewoon nodig.

Wanneer telefoon het weer doet klanten serieus worden genomen en de stappen om een probleem werkelijk op te lossen worden genomen. Misschien compensatie en excuses lijken me best wel op zijn plaatst.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]