Klacht: Telefoon nog steeds niet ontvangen ivm sorteerfout

op 10 juni 2017 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb vrijdag 26 mei een claim ingediend om mijn toestel te laten repareren. Ik kon een afspraak maken voor zondag 28 mei tussen 8:00 en 12:45u. Na 13u nog niemand gekomen. Gekeken op de track & trace site, stond er een foutmelding vanwege een sorteerfout. Ik kon opnieuw een afspraak maken voor maandagavond 29 mei. De koerier is toen gekomen en heeft mijn toestel meegenomen. Dinsdag 30 mei kreeg ik al een maitje dat mijn toestel gerepareerd was en dat deze dezelfde avond tussen 18:00 en 22:00u bezorgd zou worden. Ik blij omdat het zo snel is gegaan! Niet dus.. Even later kreeg ik een mailtje dat het erg druk is bij hun en dat ze hun best zouden doen om de toestel te leveren. Als het niet zou lukken zou ik een mailtje krijgen om een nieuwe afspraak in te plannen.. oke.. Vervolgens hoor ik heel de dag niks van ze. Ik weer kijken of de track & trace pagina, en ik zie WEER de melding “sorteerfout”. Inmiddels is het vandaag zaterdag 10 juni en tot op heden heb ik nog niks gehoord of gezien. Ik heb geen leentoestel ontvangen terwijl ik hier wel recht op heb. Het is maar dat mijn vader een extra telefoon heeft voor zijn werk, die hij trouwens ook zsm terug moet hebben! Ik heb al een klacht ingediend via de website van Dynasure zelf, maar klantvriendelijk zijn ze echt niet. Bieden alleen welgemeende excuses aan en het honoreren tot een vergoeding of iets dergelijks, ho maar. Ik betaal al maandag 14eu om verzekerd te zijn, dan moet ik 65eu betalen zodra mijn toestel geleverd wordt.. Maar met dit gezeik eromheen vind ik wel dat ze hier iets tegen kunnen doen, tegen de kosten. Ook meerdere keren gebeld met de klantenservice, maar komen geen ene moer verder. Ik word hier schijtziek van en ik wil gewoon mijn telefoon asap!!

Ik ben tevreden wanneer ik mijn telefoon deze week ontvang, en wanneer ik een kleine compensatie qua kosten ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 juli 2017 om 12:12 geantwoord

Geachte mevrouw Fernandes,

Allereerst onze excuses voor de verlate reactie, we hebben geen bericht ontvangen van uw klacht. Na controle bleek dat het inderdaad heel erg druk is geweest bij Dynalogic waardoor het langer heeft geduurd dan normaal. We kunnen u hierin helaas niets anders aangeven, ook qua compensatie. We begrijpen dat het heel vervelend is geweest waarvoor nogmaals excuses! We hopen u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door melanieramona