Klacht: Telefoon niet beantwoord

op 04 september 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de orderbevestiging bij aankoop en de orderbevestiging via de mail staan verschillende tegels voor de toiletruimte. Hierover wilde ik telefonisch contact met de heer Westveer op vrijdag 2-9-2016 en zaterdag 3-9-2016. Ik zou teruggebeld worden. Dit is niet gebeurd de aflevering van de tegels en toebehoren is op 15-9-2016 dus deze week moet ik betalen maar betalen voor de verkeerde spullen doet niemand toch. Het is wel zo klantvriendelijk om niet alleen als de verkoop rond is maar ook bij de afhandeling netjes en correct te zijn.

Gewenste Oplossing:

Als deze klacht met excuses wordt behandeld zonder dat ik weer moet bellen en niet teruggebeld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 13 september 2016 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te horen dat het een en ander niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik heb begrepen dat er inderdaad een afspraak is gemaakt voor 15 september a.s. om alles te leveren
Mocht er na levering blijken dat er toch iets niet in orde is dan kunt u mijn collega's van de Klantenservice benaderen. Zij helpen u dan graag verder.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door J. Soudijn