Klacht: Telefoon laadt niet op en vodafone vindt dat ik zelf voor de reparatie moet opdraaien

op 26 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds enkele weken laadt mijn HTC one M8 steeds beperkter op, met het uiteindelijke resultaat dat dit totaal niet meer gebeurd. Ik heb de telefoon ter reparatie aangeboden aan Vodafone (ervan uitgaande dat dit kostenloos is). Vervolgens krijg ik de mededeling dat het probleem niet onder de fabrieksgrantie valt (vanwege een dikke kras over het beeldscherm wat er nog niet op zat toen ik de telefoon aanbood) en dat ik 3 opties heb. optie 1. Reparatiekosten betalen a 205,76 (belachelijk hoog bedrag). optie 2. ongerepareerd retour krijgen, prijskaartje 36,30 voor dus helemaal niets. Optie 3. telefoon daar laten voor onderdelen, kostenloos (beleefde diefstal). Ik neem toch aan dat een mobiele telefoon bij normaal gebruik de bijbehorende contractduur mee moet gaan.
ik stuur een foto van de kras mee.

Ik ben tevreden als ik kostenloze reparatie krijg, een vergelijkbaar product krijg of een beter product krijg.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WillieW