Klacht: telefoon kwijt

op 19 oktober 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb mijn telefoon toestel voor reparatie opgestuurd naar dynafix.com dat samenwerkingsverband heeft met DPD (verzendbedrijf).Heb mijn toestel ingeleverd in de originele verpakking op een DPD afhaalpunt Schoenmakerij ‘Bal” in het centrum gelegen van Zoetermeer.En dat heb ik op 13-08-2013.Heb geen verzendbewijs bij de mail gekregen waar ik aftekening van afgifte had kunnen verkrijgen van schoenmakerij “Bal.Heb het alsnog mijn pakket afgegeven zonder verzendbewijs mee te krijgen.Wat uiteindelijk niet had moet riskeren.Ben nu ruim 2 maanden verder.Heb vele malen contact gehad met het 0900 nummer van DPD en dynafix wat heel stroef ging, Totdat ik uiteindelijk me aankoopbewijs en verzendbewijs moest opsturen voor een onderzoek op te stellen naar mijn kwijtgeraakte toestel . Intussen was mij bekendgemaakt in de de voorgaande telefoongesprekken dat mijn pakket zoek was geraakt bij DPD. Heb jongsleden 25-09-2014 alleen mijn aankoopsbewijs kunnen opsturen naar dynafix om een onderzoekt te starten naar mijn pakket. Ik ben zonder duidelijkheid afgeholpen. Alleen is mij mee gedeeld dat het onderzoek is gestart naar mijn kwijt geraakte toestel (pakketje) Mijn telefoon was vastgelopen kreeg het niet meer aan dat was de aanleiding om mijn toestel op te sturen voor reparatie.Ik vraag me af of ik nu al mijn opgeslagen documenten ,foto’s et c nog vergoed kan krijgen.Heb mijn pakketje voor verzending verzekerd tot een bedrag van 500 euro.Ik heb intussen mij telefoon moeten missen,Heb altijd mijn administratie en sollicitatie mee gedaan en mij sociale netwerk onderhoudt Heb intussen te veel gevolgen aan overgehouden wat ik graag had willen vermijden.Hoop nu snel dat er oplossing komt en dat ze me alle kosten van de telefoongesprekken gaan vergoeden en verdere schade wat ik heb opgelopen.

Ik ben pas blij als ze me schade willen vergoeden zonder enige tijd te voldoen.En goed en duidelijk mij te woord staan in de afronding van deze kwestie. En hoop het liefst dat ik me eigen toestel terug kan krijgen en dat ik mij opgeslagen foto s en documenten terug kan vinden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:49 geantwoord

Beste Fouad,

Ik hoop dat je destijds goed contact met Dynafix.com hebt gehad en dat alles goed afgehandeld is. Ik kan je nu ook niet meer verder helpen en ga daarom deze melding ook sluiten.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Heeft op 03 juni 2016 om 01:36 geantwoord

ik heb geen enkele vergoeding mogen ontvangen, ondanks alle tijd dat ik zonder toestel heb gezeten.

Alle klachten die gemeld zijn door Fouad el Masoudi