Klacht: Telefoon kapot na 4 maanden

op 19 september 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

op 1 april 2016 een Samsung s7 aangeschaft bij de Phonehouse in Almere.
op 24 augustus 2016 is tijdens het opladen het toestel dermate heet geworden dat de glazen achterkant is gebarsten.
Het toestel laad sindsdien slecht tot niet op en vertoont allerlei software problemen zoals automatisch resetten.

op 26 augustus 2016 is het toestel ter reparatie aangeboden bij the phone house in Almere en is naar dynafix verzonden.

Dynafix heeft het toestel niet in reparatie genomen want op de voorzijde van het scherm zouden krassen zitten wat volgens hun duid op een val van het toestel.

Ik heb toen contact opgenomen met de winkel en die vertelde mij dat ik een second opinion kon laten doen bij een van hun andere reparateurs.
Omdat deze reparateur onderdeel is van het zelfde bedrijf heb ik hier niet veel vertrouwen in en omdat hun volgens het consumentenrecht moeten bewijzen dat het mijn eigen fout is heb ik ze verzocht om zelf zorg te dragen voor een second opinion.

In de winkel verwees men mij door naar twitter om daar een klacht te plaatsen.
Hier is niets mee gedaan en toen heb ik de klantenservice gebeld die mij weer terugstuurde naar de winkel.

In de winkel stuurt men mij door naar de klantenservice en die vertelde dat ik een klachtenmail moest versturen.

De mail is op 6 september 2016 verzonden waarna er binnen 2 dagen contact zou worden opgenomen.

Op 12 september 2016 zelf maar even gebeld en de mail was wel ontvangen maar er was niks mee gedaan want het toestel was in de winkel gekocht en niet online dus moest ik me bij de winkel melden.
Na veel getouwtrek is het mailtje doorgestuurd naar het hoofdkantoor en ik zou binnen 3 dagen antwoordt ontvangen.

Op 19 september maar eens contact opgenomen met het hoofdkantoor maar die kunnen niks want de receptionist kan je niet doorverbinden omdat alle contact via de klantenservice gaat.

De klantenservice verwijst weer door naar de winkel en naar het hoofdkantoor en kan niet zien wat de status van de klacht is omdat die op het hoofdkantoor ligt.
een mail adres van het hoofdkantoor hebben ze niet en na ongeveer 45 minuten aanhouden zou nu de teamleider zich over de kwestie gaan buigen wat weer minimaal 10 werkdagen gaat duren.

Ik ben al vele jaren klant bij de Phone house zowel zakelijk als privé en ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld als nu.

De phone house maakt gebruik van afschuif politiek op het hoogste niveau en maakt het onmogelijk om een klacht te deponeren op de juiste afdeling.
Men durft nu selfs nog €30,00 onderzoekskosten in rekening te brengen voor een product dat misschien wel brand had kunnen veroorzaken en volledig buiten mijn schuld om defect is geraakt.

Spoedige reparatie van mijn toestel of een compleet nieuw toestel op korte termijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riccardo1983