Klacht: telefoon kapot!

op 08 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een 2 jarig abbonement van vodafone genomen. Eerder was ik al een tijdje klant van vodafone omdat ik altijd tevreden was met hun service en abbonement. Ik had na een in de heftige periode van overlijden van mijn vader met nood een nieuwe telefoon nodig omdat mijn oude was gestolen. Dus in alle haast mijn abbonement vervroegd overgezet en daardoor ook vergeten een verzekering te nemen. Het gaat om de samsung s6. Ik was heel tevreden met de telefoon maar na 2 weken merke ik dat de telefoon steeds loeiend heet werd tijdens lange gesprekken en tijdens opladen. Ook ging hij spontaan uit. Dit ging nog een paar weken door totdat het niet meer aansloeg. Daarmee naar te vodafone en na reparatie verzoek bleek waterschade. Ik heb duidelijk aangegeven dat mijn DURE telefoon nooit in water is gevallen en ook nooit in de regen ermee gelopen. Al met al kon de telefoon niet gemaakt worden. Daar zit je dan, Een dure telefoon met een dure abbonnement na 3 maanden kapot. Ik zit nu dus nog anderhalf jaar vast aan een dure abbo zonder telefoon. Ik ben een alleenstaandse moeder en student en kan me dus echt geen nieuwe veroorloven. Een paar keer vodafone daarover gesproken maar die kunnen niks voor me betekenen, en dat terwijl ik elke maand netjes mijn kosten betaal.

Ik zou graag een nieuwe toestel willen of dat de abbonement gestopt wordt zodat ik een nieuwe kan laten ingaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melove