Klacht: Telefoon is stuk en ben daarvoor verzekerd maar wacht al meer dan 6 weken op juiste toestel

op 07 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 17-05-2016 mn abbonement met 2 jaar verlengt omdat ik heel graag de roze samsung s7 wilde hebben.
Ik was 1 van de eerste die hem kon bestellen en dus ook geleverd zou krijgen volgens vodafone. Ik zat bij de eerste levering werd verteld en zou de telefoon spoedig ontvangen
Binnen 1 week werd gezegd, echter heeft dit bijna 1 maand geduurd. Maar al met al was ik super bkij toen de pakketbezorger het toestell kwam brengen.
Helaas heb ik maar heel kort gebruik kunnen maken van het toestel want ik ben van de trap gevallen met het toestel in me zak en daar was weinig meer van over. Gelukkig verzekerd dacht ik maar daar begon de ellende. Toestel is opgehaald en total loss verklaard en de bezorger zou mij een nieuw toestel brengen. Een afspraak ingepland om om te ruilen maar de eerste bezorger heeft mij bijna fe hele zaterdag thuis laten wachten maar is nooit op komen dagen. De tweede bezorger stond met een verkeerd toestel voor de deur en niet het toestel waar ik de de komende 2 jaar bij vodafone voor betaal en in mijn contract staat. Ik had een roze en geen goud model.
Ik gebeld met dynafix en zou zouden hem ruilen voor het juiste toestel, . De volgende bezorger stond met het verkeerde toestel aan de deur. De zelfde die ik juist bij ze ingeleverd had!!
Deze heb ik geweigerd en een klacht in gediend. Nu zijn we 7 welen verder en heb ik nog steeda het juiste toestel niet. Ben er uren mee bezig geweest, meerdere keren met zowel dynafix als vodafone aan de telefoon gehangen maar word van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug.
Heb amper gebruik kunnen maken van mn nieuwe toestel, terwijl het een zakelijk abbonement is en ik wel iedere maand me factuur afgeschreven word. Echter is daar wel een mederwerker voor te spreken maar als je met een probleem zit wijzen ze allemaal naar elkaar. De klacht ligt nu bij complaints word er gezegt en daar kunt u geem contact mee opnemen, zij nemen contact met jou op word er verteld. Ben bijna 2 maanden verder nu en ondertussen komt er alweer een nieuw model van samsung op de markt.

Het mooie is vodafone zegt dat ik het met dynalogic/dynafix moet regelen en als ik hun bel krijg ik diverse verhalen te horen. Het laatste gesprek was rond uit absurd en er werd mijn verteld dat ik op contract een goud toestel heb en geen roze terwijl hun juist mijn total losse ROZE samsung in hun bezit hebben en daar notabene fotos van hebben. Ik heb hun weer opgebeld en verhaal uitgelegd wat vodafone mij vertelde in mijn contract en op het doosje van mijn kapotte toestel staat toch echt pink maar volgens hun niet en dan moest ik toch maar weer contsft opnemen met vodafone. Vodafone geeft wel aan dat er in mijn contract pink staat maar goed contact tussen hun is er niet.

Ik ben er meer dan klaar mee en eerlijk gezegt wil ik die hele telefoon niet eens meer.ik heb op 19 mei een telefoon besteld en dacht een nieuw toestel te hebben voor de komende 2 jaar. Onder tussen zitten we in september en heb nog geen telefoon. Toestel is alweer oud ondertussen. Wat een ramp is die organisatie zeg.

Ik heb lang genoeg gewacht. Deze zaak was zo simpel was wat. Toestel totalloss niets meer aan te doen, toestel om ruilen voor zelfde toestel, zo simpel als wat. Ik zit onnodig weken te wachten en het kost me veel tijd en frustatie om continu te bellen en heb vrij moeten nemen om.tjuis te wachten op bezorger heb nu al 3 keer voor stront op de bezorger gewacht, alles gaat vanaf moment van bestellen al fout tlen het begon met vertraagde levering.
Ik wil dat toestel niet eens meer ik wil de nieuwprijs van mijn toestel terug in mijn factuur word daar en bedrag van 480 euro voor gerekend.
Het mag ook in mindering worden gebracht op mijn facturen van de komende 2 jaar.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shanti28