Klacht: telefoon doet het niet meer en mobiel netwerk ook niet meer

op 02 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Drie jaar geleden Samsung Galaxy S4 aangeschaft na bezit van een Galaxy SII die nooit contact wilde maken met mobiel netwerk. Na drie jaar wil de S4 dat ineens ook niet meer doen; ook kan ik niet meer bellen (continu melding Oproep niet verzonden) of gebeld worden. Tevens krijg ik om de haverklap de melding ‘Simkaart verwijderd, opnieuw opstarten’ terwijl ik niets met de simkaart heb gedaan. Ik heb deze, in de hoop dat daarmee de foutmeldingen zouden ophouden, inmiddels al wel diverse keren eruit gehaald, waar nodig schoongemaakt en weer teruggestoken maar de foutmeldingen blijven maar komen. Kortom, drie belangrijke ongemakken aan een telefoon die het tot voor kort gewoon goed deed. Ik ben ermee naar een telefoonwinkel geweest en toen deed de telefoon het weer heel even na opnieuw opstarten, maar je raadt het al: diezelfde dag kwamen de problemen gewoon weer terug en wat ik ook doe, niets helpt.

Als alle drie de problemen niet meer voorkomen, ben ik tevreden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin_65