Klacht: telefoon die niet goed werkt

op 14 juli 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

ik heb op 2 juli 2015 bij de Phone house in Oss een Samsung Galaxy Core Prime gekocht en eindelijk vrij snel in het begin viel de telefoon bij bellen weg ik hoor degene waar ik mee bel wel maar aan de andere kant horen ze mij niet eerst 2x terug geweest naar de winkel en daar hebben ze iets aan de instellingen veranderd toen nog 1x terug en zeiden ze het kon wel eens aan het sim kaartje liggen dus nieuwe sim kaart besteld ,probleem blijft toen nog 3x opgestuurd naar reparatie afdeling van the Phone house zelf en toen nog 1x opgestuurd naar Samsung maar het probleem blijft ,Natalie van het filiaal uit oss is inmiddels al weer een paar weken bezig om antwoord te krijgen van de Phone house hoofdkantoor en van Samsung maar ze krijgt maar geen antwoord ,ik zelf heb Samsung een E-mail gestuurd maar die blijft ook onbeantwoord en net nog naar het hoofdkantoor gebeld maar daar konden ze me ook niet verder helpen
ik ben nu dus bijna 1 jaar verder en heb nog geen telefoon waar ik mee kan bellen

Ik ben pas tevreden met een telefoon die werkt en door de onkosten die ik heb moeten maken [vaarpont] wil ik een upgrade

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilmon