Klacht: Telefoon besteld kon niet worden geleverd en nog steeds geen geld retour ontvangen

op 28 juli 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik word al vanaf april 2016 aan het lijntje door ValueBasket.nl gehouden met een bestelling van een telefoon!
Omdat ik deze nog steeds niet had ontvangen en ze mij ook geen datum konden geven per wanneer ik hem wel zou kunnen ontvangen toch helaas moeten kiezen voor optie geld terug. MAAR! Vanaf 8 juni zou ik einde van de week begin volgende week mijn geld retour ontvangen op mijn rekening! We hebben het over 599,99 EUR vandaag 28 juli 2016!!! Na veel beloftes dat het binnenkort op mijn rekening zou gestort worden helaas nog steeds niets ontvangen……
Ook al eerder deze review geplaatst bij Trustpilot.com maar de review wordt weggehaald met reden Valuebasket.com (heb besteld bij ValueBasket.nl) heeft deze bestelling gerapporteerd omdat het in strijd is met Trustpilot richtlijnen. Heb hem net weer geplaatst en blijf hem elke dag plaatsen om mensen te waarschuwen voor deze oplichters!!
Ik heb al mijn bewijsmateriaal gestuurd en stop pas met dit niet meer te plaatsen tot ik mijn geld retour heb op mijn rekeming. Mijn review is GEEN leugen!
Door slechte beoordelingen steeds weg te halen krijgt klant geen eerlijk beeld van dit bedrijf! Als goed bedrijf heb je hier geen last van als je de afspraken wel nakomt. En anders is het domweg moedwillig geld pikken!

Ik ben pas weer zelf tevreden als ik mijn 599,99 EUR weer retour op mijn rekening heb staan!
Mijn vertouwen is wel heel laag in dit bedrijf geworden!
Hoop dat iemand iets kan doen om klant te beschermen tegen deze praktijken!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Kaarsgaren