Klacht: Telefoon beschadigd

op 12 juli 2012 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Onlangs htc one x verstuurd om het al bekende probleem met de wifi verbinding op te lossen, garantie dus!!
vervolgens krijg ik deze binnen 6 dagen terug wat ik best netjes vind, maar dan!!

Kom thuis, zie iets half buiten de brievenbus steken, een grote dunne bubbeltjes enveloppe, met jawel mijn telefoon erin, absurd dat deze zo half in de brievenbus zat, terwijl iedere kranten jongen hem zo mee had kunnen nemen.

Bij het openen is de telefoon aan bijde zijkanten beschadigd, krassen/scheurtjes, bij aanzetten een gele vlek rechts onder in het scherm.

Vind het echt te Absurd voor woorden, nou moest ik BINNEN 2 werkdagen manco’s melden, gedaan inclusief fotos verstuurd waar ik vervolgens alweer 4 dagen zit te wachten op antwoord van hen.

Wil de telefoon niet nog langer missen, alles wat ik installeer kan ik straks weer opnieuwe erop zetten en instellen, dus liefst zo snel mogelijk telefoon vervangen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 28 mei 2013 om 12:44 geantwoord

Geachte klant,

Wij zijn sinds enige tijd bezig met het afhandelen van klachten op Klacht.NL. Wij hebben de reparatie van uw toestel kunnen traceren aan de hand van de door u opgegeven gegevens. Wij zien dat wij uw klacht inmiddels is opgelost samen met HTC.
Derhalve zullen wij deze klacht als opgelost beschouwen. Indien u nog verdere vragen voor ons heeft, zijn wij uiteraard bereid deze te beantwoorden.

Dynafix WeCare Team

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dynafix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door flyfisher