Klacht: Telefoon beschadigd door courrier

op 25 februari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29-1-2018 werd de telefoon aangeboden aan Samsung, met audio problemen.
Het gaat om een telefoon die gekocht is in juni 2017 en nog volledige garantie heeft. Samsung Galaxy A5 Gold 32 GB.
De courrier laat bij het in ontvangst nemen van de telefoon deze op de stoep bij de voordeur vallen. Toen begon de ellende.
Na weken aan het lijntje te zijn gehouden werd mij meegedeeld dat wij zelf het beeldscherm vernield zouden hebben.
Nu is hij teruggestuurd aan ons, waar we ook nog eens bijna 60 euro voor moesten betalen, en nog steeds niet gemaakt, ook de audio problemen zijn niet verholpen.

Gewenste Oplossing:

Als de telefoon gerepareerd wordt en de gemaakte kosten worden vergoed door dynafix/ samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petersherveld