Klacht: Geen reactie meer op garantieverzoek

op 13 september 2019 over Telefoon-batterijen.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Afgelopen april een acculader gekocht voor mijn Samsung tablet. Bleek na levering geen originele te zijn. Echter maakte mij dat niet zo heel veel uit, al dacht ik een originele besteld te hebben. Dit staat zeer onduidelijk aangegeven op de website (of zeg maar gewoon niet aangegeven op de website). Het probleem is dat de lader nu al defect is.

Contact gehad met de organisatie (Angela) per mail. Wat over en weer gemaild en telkens zeer vlot reactie. Het voorstel was om de lader op te sturen en dan konden zij beoordelen of de lader defect was. Mooi voorstel. Echter toen ik begon over het vergoeden van de verzendkosten (wat een webwinkel verplicht is om te vergoeden aangezien het om reparatiegarantie gaat) werd het ineens heel stil. Nog tweemaal gemaild met het verzoek om een reactie. Echter niets meer gehoord.

Nu gaat het niet om een heel groot bedrag, maar ik vind het schandalig dat z’n webshop rustig haar gang kan gaan. Ik lees nu namelijk op internet veel meer verhalen dat het allemaal niet helemaal volgens de regels gaat en dat er weinig gehoor komt.

Ik ga ieder geval ook een klacht indienen bij Consuwijzer (https:www.consuwijzer.nldoe-uw-melding-bij-consuwijzer). Mijn advies is om dit ook te doen zodat het bij de ACM bekend wordt dat deze webshop niet volgens de regels handelt zodat de ACM eventueel verdere stappen kan ondernemen.

Let ieder geval goed op indien het om E-Shops B.V. gaat. Hieronder vallen meerdere webshops waaronder bijv.
www.xmassweaters.n
www.bedlampjeswinkel.nl
www.draadloze-opladers.nl
www.gsmventilator.nl
www.draadloze-opladers.nl
www.katten-halsband.nl
gsm-oplader.nl

Of mijn geld terug of een nieuwe lader.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefoon-batterijen.nl

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefoon-batterijen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door droepen87