Klacht: geen reactie op gemelde klacht

op 14 juni 2018 over Telefoon-batterij.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij tefefoonbatterij.nl een accu besteld voor Samsung S3. Levering correct.
Accu geeft het echter op na 1 dag, ondanks dat de gebruiksinstructies opgevolgd zijn. Telefoon valt geheel uit, en is niet meer op te starten. Met oude batterij wel weer.
Klacht gemeld, erg omslachtige procedure. Tweede poging via infomail via website, ook hier geen enkele response. Tot op heden geen reacties van verkopende partij. Telefonisch is verkoper niet te bereiken.Inmiddels via ander kanaal nieuwe accu aangeschaft.

Gewenste Oplossing:

) fatsoenlijke reactie binnen enkele dagen
2) terugnemen defecte accu en vergoeding gemaakte kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telefoon-batterij.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RCV