Klacht: Telefoon

op 22 mei 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn buschauffeur zit regelmatig op zijn telefoon ik vroeg me af op dat dat zomaar mag enzou jet persoonlijk veiliger vinden als dit niet meer gebeurd

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik op de hoogte word gehouden van mijn klacht en verandering zie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 mei 2020 om 20:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M2000,

Je geeft aan dat de buschauffeur regelmatig op zijn telefoon zit. Tijdens het rijden is dit zeker niet toegestaan. De veiligheid staat bij ons op de eerste plaats. We horen het daarom graag als je dit in de toekomst nog een keer ervaart. Ik adviseer je om dan contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X. Graag ontvangen wij in dat geval aanvullende informatie zoals een lijnnummer, vertrektijd, etc.

Met vriendelijke groet,

Sietse
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door M2000