Klacht: Telefoon

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De buschauffeur die om 10.16 van de kruiskamp naar station Den Bosch centraal moest rijden was veel te laat en zat tijdens het rijden steeds op zijn telefoon te spelen. Kenteken 19bfh4.

Gewenste Oplossing:

Als je ervan op aan kunt dat de bussen op tijd zijn en de chaffeur op de weg let ipv zijn telefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lauraaaz,

Spijtig om te lezend at dit je ervaring is geweest.

Telefoongebruik tijdens het rijden is absoluut niet toegestaan. Zou je nog aan kunnen geven in welke lijn je zat? Dan geef ik je klacht meteen intern door in de regio.

Vertrektijden van bussen zijn bij benadering. Uiteraard streven wij erna om zoveel mogelijk op tijd te rijden. Helaas kunnen we geen garantie geven op de exacte vertrektijden omdat het verkeer dit niet altijd toelaat. Onze chauffeurs zijn afhankelijk van drukte, eventuele opstoppingen door verschillende oorzaken of juist rust op de weg en in de bus. Daarom kan de aankomst- of vertrektijd iets afwijken van de aangegeven tijden die op de bushaltes staan aangegeven.

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lauraaaz