Klacht: telefoon

op 13 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Goedemiddag . ik heb een klacht . IK heb in december een nieuwe telefoon samsung 6 genomen met een 2 jaar abonnement . De eerste was gelijk al stuk. ik heb een andere gekregen. nu is deze ook al stuk . ze kunnen dus niet verstaan door de telefoon. Ik ben daar mee naar de winkel gegaan terug gegaan, ik moest maar zelf zorgen voor een ander toestel . Want die hadden ze niet. Ben op de wacht list gezet. nu kan wachten voor een noodtoestel . Ben vandaag terug gegaan naar de winkel en gevraagd of ze geen nieuwe hadden voor mij. Want deze is nog maar een half jaar oud. Nee ik moest maar wachten. ik vindt dit geen service. Want ik zit dus nog steeds met een kapot toestel .
Kan u mij misschien hier mee verder helpen.

met vriendelijke Groet
G Hagen
greethagen1@hotmail.com

ik zal tevreden zijn als dit op een wat netter manier opgelost zal.
Voel me gewoon aan de kant .

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hermsos

4 maanden geleden - goedeavond . zit nu nog steeds met een kapot toestel met de naam heeft samsung De klacht is nog steeds niet opgelost. ben nu ook heel benieuwd wie dit gaat oplossen. met vriendelijke groet greethagen1@hotmail.com

Alle klachten die gemeld zijn door Hermsos